Alla inlägg under april 2007

Av petra - 29 april 2007 16:45

Det känns jätte härligt att ha helg, och det känns skönt att man är ledig på måndag och tisdag för den delen också ;)

I helgen har linda och jag ärit skräpmat, kollat på film, spelat fotboll och badmintin på gatan och tagit lång promenader då vi klagade över i stort sätt allt ;) vilket liv man kan ha ^^

Imårgon är det 1a och då ska jag och linda hitta på nåt. Didrik har köpt smällare så det blir nog lite sånt imån, om det finns några kvar tills imån dvs. Hans Solvig och Sarah kommer hit i kväll och jag tror nog att Didrik och hasse kommer att smälla...

/petra

Av petra - 25 april 2007 21:04

Hej,

Idag var det skola som vanligt, inget speciellt hände förrutom att vi gick till Länsmuseet på Svenskan.

Efter skolan skjutsade mamma mig till träningen, den började 18.00 men bror min skulle tävla nån annan stans så jag var tvungen att komma dit en halvtimme tidigare.

Sen kom Mickan Emelie och Carro ocg det var skiit kul att träna ute igen, det var 21 grader :) Mickan och jag sprang lite intervaller i spåret och jag har fortfarande mjölksyra i benen, undrar hur det kommer att vara med träningsvärken imorgon ? :P

Aja, jag dör väl inte precis.

Nu ska jag duscha och sen ska jag soooova sött ;)

Puss <3 /Petra


Av petra - 23 april 2007 20:11


Hej,

Idag var det måndag igen och min lillebror fyllde 11år. GRATTIS! ^^
Vi firade honom på morgonen och år lite tårta innan jag och andrea fick skjuss av mamma till sjukhuset, därifrån skulle vi ta bussen men bussen åkte bara förbi. Då var den dagen förstörd, nästan. Tut att jag var på bra humör, det var nog tack vare tårtan :)


 Iskolan var det segtsom vanligt men det funkade ändå. Först så stickade vi på textilen och det ble fel hela tiden, så det var inte så kul.
Senare på No:n var det som det brukar vara, trökit och sen hade vi mat och idrott.


Efter skolan åkte jag och mamma och köpte en mobil, en skitsnygg röd Sony Ericsson K610i :D Den är mycket bättre än min gammla ^^


Nu sitter jag och har tråkigt. Jag vet inte vad jag ska hitta på, jag saknar Linda då har man aldrig tråkigt :)


 Ha det gött :)
/petra



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards