Direktlänk till inlägg 31 december 2007

Hur klantig är du?

Av petra - 31 december 2007 16:11


1. Har du trillat hemma? [x]

2. Har du trillat bland folk? [x]

3. Har du vält ner varor från någon affär? [x]

4. Har du gått in i en lycktstolpe? [x]

5. Har du snubblat på dina skosnören? [x]

6. Har du slått ut någon tand? [x]

7. Har du tappat din mat? [x]

8. Har du sprungit in i genomskinligt glas? [x]

9. Har du trillat med cykel? [x]

10. Har du trillat med moped? [ ]

11. Har du trillat med någon annans moped? [ ]

12. Har du tagit två olika skor på dej? [ ]

13. Har du halkat på is? [x]

14. Har du sprungit/åkt in i ett staket? [x]

15. Har du trillat med kläderna på ner i vattnet? [x]

16. Har du någonsin svimmat när du trillat? [ ]

17. Har du råkat hälla ut läsk på bordet? [x]

18. Har du gått in i en dörr? [x]

19. Har du trillat så någon annan trillat? [x]

20. Har du trillat i en trappa? [x]

21. Har du tappat din mat på någon annan? [x]

22. Har du råkat sätta på dej två par sockar? [ ]

23. Har de sprutat läsk ur din mun för du har skrattat så mycket? [x]

24. Har du tagit fel på vad det är för dag? [x]

25. Har du gjort så maten blivit förstörd? [x]

26. Har du förstört något som inte är ditt? [x]

27. Har du tappat något i skolan så de gick sönder? [ ]

28. Har du gått in i fel klassrum? [ ]

29. Har du trillat av en stol? [x]

30. Har du gjort bort dig inför människor? [x]


SUMMA: 23


Har du mindre än 10 är du inte klantig

Har du mellan 10-20 så händer det ibland att du är klantig

Har du mellan 20-25 så är du ofta klantig

Har du mellan du 25-30 så är du en vandrande olycka

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petra - 20 januari 2008 20:41

  http://petraao.blogg.se/

Av petra - 13 januari 2008 21:17

  Idag vaknade jag vid halv tio, utav en hemsk mardröm, om dockor, hos linda. Drömmen var troligtvis inspererad av Dead Silence som linda och jag hade sett på natten. Inte så vidare sevärd, bara skitläskig och inte bra handling. Jag stack hem och fix...

Av petra - 12 januari 2008 21:56

  Igår var det skola på förmiddagen, bara 2 lektioner: so och svenska. Efter lunch var det dans. ganska roligt faktist, det berodde på vem man dansade med. Men det var helt klart bättre än vad jag hade föreställt mig det. Efter skolan var det träning...

Av petra - 8 januari 2008 22:52

  Idag var det första skoldagen efter jullovet, och det känndes hemskt att gå upp tidigt igen. Iskolan var det som vanligt. usch. Efter skolan stack jag och linda och åt sen åkte vi hem och jag stack till sportis, träffade vaifarna där och vi åkte ti...

Av petra - 7 januari 2008 16:33

  Idag är det sista dagen på lovet, som har gått jätte fort! hade inte så mycket att göra så jag drog ner på stan med mamma ett tag, bytte min gästrikering till en större storlek, så nu sitter den perfekt. Sen kollade jag runt efter ett par jeans, pr...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards