Alla inlägg under december 2007

Av petra - 31 december 2007 17:03


Nyårsafton är det idag och då ska jag vara i Sandviken med Andrea Sarah Emma. Det kommer att bli kul. Gott nytt År!

Av petra - 31 december 2007 16:11


1. Har du trillat hemma? [x]

2. Har du trillat bland folk? [x]

3. Har du vält ner varor från någon affär? [x]

4. Har du gått in i en lycktstolpe? [x]

5. Har du snubblat på dina skosnören? [x]

6. Har du slått ut någon tand? [x]

7. Har du tappat din mat? [x]

8. Har du sprungit in i genomskinligt glas? [x]

9. Har du trillat med cykel? [x]

10. Har du trillat med moped? [ ]

11. Har du trillat med någon annans moped? [ ]

12. Har du tagit två olika skor på dej? [ ]

13. Har du halkat på is? [x]

14. Har du sprungit/åkt in i ett staket? [x]

15. Har du trillat med kläderna på ner i vattnet? [x]

16. Har du någonsin svimmat när du trillat? [ ]

17. Har du råkat hälla ut läsk på bordet? [x]

18. Har du gått in i en dörr? [x]

19. Har du trillat så någon annan trillat? [x]

20. Har du trillat i en trappa? [x]

21. Har du tappat din mat på någon annan? [x]

22. Har du råkat sätta på dej två par sockar? [ ]

23. Har de sprutat läsk ur din mun för du har skrattat så mycket? [x]

24. Har du tagit fel på vad det är för dag? [x]

25. Har du gjort så maten blivit förstörd? [x]

26. Har du förstört något som inte är ditt? [x]

27. Har du tappat något i skolan så de gick sönder? [ ]

28. Har du gått in i fel klassrum? [ ]

29. Har du trillat av en stol? [x]

30. Har du gjort bort dig inför människor? [x]


SUMMA: 23


Har du mindre än 10 är du inte klantig

Har du mellan 10-20 så händer det ibland att du är klantig

Har du mellan 20-25 så är du ofta klantig

Har du mellan du 25-30 så är du en vandrande olycka

Av petra - 29 december 2007 18:22


Idag har jag följt med linda och hennes familj till lager 157 i sågmyra. Riktigt billiga och fina saker(kläder) de har där. Letade efter jeans men hittade inga efter att ha provat alla som fanns där så jag gav upp. Det var ganska utplockat, nu efter jul. Jag köpte i alla fall 3 par linnen, 2 par Franklin Danay trosor och en fin ring. Billigt och bra, halva priset på vad det kostar i vanliga fall.

Åkte hem igen och stannade i falun för att äta. Kom nyss hem, ska äta och sen skulle linda sova här. Snart är det nyår.

Av petra - 29 december 2007 18:16


Igår förmiddag var jag och linda på köpis, kollade runt lite och jag hittade ett par strumpbyxor och lite hårspännen, inget mer med det.


Vid halv 3 åkte jag, och alla de andra vaifarna till falun för att träna. Riktigt kul var det faktiskt och det känndes härligt att träna på en riktig bana i en riktig arena. Synd att de aldrig bygger någon här i gävle. Vi sprang intervaller på bana 3*4*60m, helt okej faktiskt.


Kom hem vid 8 tiden, åt mat och ringde linda. Vi bestämmde oss för att jag skulle övernatta hos henne, och vi hade kul. Kollade bla på Sjätte sinnet, och kunde därför inte sova. Inte jag i alla fall. En riktigt bra film i alla fall.

Av petra - 26 december 2007 15:30


Kom nyss hem från köpis, har varit där med mamma och andrea.

Tänkte ta med linda men hon skulle till sjukhuset, krya på dig!

Där lämmnade jag tillbaka en bok som jag hade fått, andrea hade en likadan så jag bytte till big 2 nya pocketböcker. Ser kula och roliga ut.


Annars så köpte jag:

En svart/grå/ljusgrå kofta på MQ

En vit/grå blus-tunika På MQ

En vit mönstrad t-shirt på MQ

En grå kofta på Gina

En grå t-shirt på Gina

och ett par gråa leggings




Av petra - 25 december 2007 12:15


Hoppas att ni har haft en trevlig jul. Det har ialla fall jag. Skratt, paket och allt möjligt annat. Det känns ganska tomt nu när julafton är över, sen vet man att det tar ett år tills nästa julafton, men om man har kunnat vänta på julen ända sedan sin första jul, borde man stå ut nu med.


I år har jag fått:

2 CD skivor; "Vincent" och "Amy Winehouse"

Ett par svarta sköna mjukisbyxor

En tröja från MQ som jag hade pekat ut

En filam; "Underbar och älskad av alla"

En bok (kommer inte ihåg vad den heter)

Lakan, prydnadsgres och en "mobilladdarhållare"

Pengar, Pengar, Pengar (så nu ska jag shoppaloss

på rean, vill åka till stockholm och handla med,

ska försöka få med mor min!)


Senare, vid fyratiden ska vi till farmor och äta. Fast det skulle inte bli julbord, och det är bra eftersom jag redan har tröttnat. Tror att farmor och farfar har sparat lite paket tills då också så vi får se vad och hur det blir.

Hoppas ni har en fortsatt trevlig jul.


Av petra - 24 december 2007 13:46


God jul och Gott Nytt År folket!

Av petra - 24 december 2007 13:42


Idag har jag och linda varit på stan och handlat in de sista julklapparna, riktigt i sista sekunden. Men bra blev det. Hade riktigt trevligt på stan och man blir uppspelt när de är så mycket julstämmning. Imorgon är det julafton!


Senare på kvällen åkte vi till sandviken till familjen Bill, det var länge sedan jag träffade alla sammtidigt. Sarah Emma och Sofia var där, åt julskinka och kollade på förortsungar och hade det trevligt. Kom nyss hem och sitter nu och kikar under granen, spännande!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards