Alla inlägg den 2 december 2007

Av petra - 2 december 2007 12:56


Dagen fortsätter och jag har inte mycket att göra. Har nyss gjort ett IQ test på datorn, och jag är faktist ganska smart. IQ 101, som är det genomsnittliga IQ man ska ha. Helt perfekt ju. Inte dum i huvudet och ingen einsteim. Klicka här för att prova!

Av petra - 2 december 2007 12:14


Kollade och testade mig själv på www.emocore.se, och jag var 10% emo. Inte så mycket, men om man tänker på att jag inte äns förstår vad emo egentligen är, är 10% ganska mycket.  Kommentar:


Petra, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du. 

Du är 10% Emo!


... sen fanns det också en liten bild på göran persson. Hah. Dåligt värre.

Prova ni med vet jag!

Av petra - 2 december 2007 10:36


I fredags var det idol, och amanda gick vidare. Härligt!

Första gången 2 tjejer är i final, tur att inte andreas kom vidare. Han var seriöst kass, men inte amanda, hon är as bra. ser fram emot nästa fredag, marie och amanda. förhoppningsvis vinner amanda. Heja amanda!

Av petra - 2 december 2007 10:32


Vaknade nyss, och har ätit frukost framför tv. Tyvärr missade jag julkalendern idag igen.


Dagens planer ser ut så här: först ska jag cykla lite på träningscykeln, sen ska jag göra klart musik läxan och sen ska vi till tom och karina och fika. Mamma och jag kanske skulle ner och kolla på köpis ochså om vi hinner.

Så ser dagen ut idag, ganska segt.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards