Alla inlägg den 5 juli 2007

Av petra - 5 juli 2007 11:33

Hej,

Idag var jag hos mormor hela förmiddagen och senare åkte jag hem för att äta. Träffade älsklings linda och vi skulle cykla iväg och bada nån stans i gavleån men vi var för rädda för pollen i vattnet, stenar på botten, starka undervattens strömmar och alger så vi beslöt oss för att bara sola och försöka bli lite bruna, jag i alla fall.

Vi var inte där så länge eftersom linda hade träning så jag cyklade hem igen och då skulle dom andra åka till öjaren, så jag hängde på ännu en gång.

Kom dit och badadebadadebadadebadade med wilhelm didrik vendela och andrea, gullungarna då!

En liten kul sak som hände var när jag hade bytt om och skulle kasta en stor badboll her i vattnet till wilhelm blåste det så starkt innåt land så att bollen flög tillbaka upp på land till några snygga killar, typ 18år, sen när dom skulle kasta tillbaka bollen flög den tillbaka ännu längre och hamnade långt ute i skogen. OJ. Killen blev röd som en tomat. Lite små kul!

På kvällen åkte jag och linda in till stan för att hyra en film. Det blev Step Up, en dansfilm. fast vi hann inte kolla på den för att vi var uppe och snackade och hade kul hela natten. kulkulkulkulkul.


Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards