Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

jönköping

Av petra - 27 juli 2007 20:22

hej,

jag har inte skrivit på ett tag nu.

sitter i alla fall nu i jönköping med min kusin, och försöker att skriva.

men kusinen bredvid mig klagar på mitt sätt att skriva.

jag har varit här sen i onsdags, åkte bil hit (50mil) så jag var ganska trött när vi kom fram.

när jag andrea vendela och max kom fram gick vi i alla fall ner i stadsparken och jag och andrea åt mjukglass. senare kollade vi också på film, trevligt.

i torsdags tog jag en joggingtur på morgonen, blev inte så långt, sprang vilse i stadsparken. sen tog vi det lite lungt (spelade krigarspel - jag äger ) och senare kom mickan ed hans mamma och lilla bebisen hit.

vi åt blåbärspaj och svartvinbärspaj, mumsigt.

zoe var urgullig, stora bruna ögon ( som sin mamma pappa morbror morfar och hund ) och skarattade hela tiden.

på kvällen spelade minigolf, det gick bra i början men sen sket det sig, helt otroligt att andrea vann, hon träffade inte äns bollen, om det är nån som har tur är det hon. helt otroligt.

sen på kvällen kollade vi ännu en gång på film, även denna gång var det mycket trevligt.

idag kollade jag först på sommarlovsmorgon (inte max - han hatardet ), sen

gick vi ner till stan, kollade runt med köpte ingenting. sen skulle vi till nån restaurant 10 minuter längre bort, när vi började gå, började det att ösregna. vi var helt genovvåta. vi åt mycket god mat ( grekiskt ) och sen åkte vi hem till mickan och ed, samt zoe och var där hela kvällen.

nu sitter jag här och väntar på godis och film.



 
 
Ingen bild

okänd

18 augusti 2007 18:24

lägg in en bild på zoe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petra - 20 januari 2008 20:41

  http://petraao.blogg.se/

Av petra - 13 januari 2008 21:17

  Idag vaknade jag vid halv tio, utav en hemsk mardröm, om dockor, hos linda. Drömmen var troligtvis inspererad av Dead Silence som linda och jag hade sett på natten. Inte så vidare sevärd, bara skitläskig och inte bra handling. Jag stack hem och fix...

Av petra - 12 januari 2008 21:56

  Igår var det skola på förmiddagen, bara 2 lektioner: so och svenska. Efter lunch var det dans. ganska roligt faktist, det berodde på vem man dansade med. Men det var helt klart bättre än vad jag hade föreställt mig det. Efter skolan var det träning...

Av petra - 8 januari 2008 22:52

  Idag var det första skoldagen efter jullovet, och det känndes hemskt att gå upp tidigt igen. Iskolan var det som vanligt. usch. Efter skolan stack jag och linda och åt sen åkte vi hem och jag stack till sportis, träffade vaifarna där och vi åkte ti...

Av petra - 7 januari 2008 16:33

  Idag är det sista dagen på lovet, som har gått jätte fort! hade inte så mycket att göra så jag drog ner på stan med mamma ett tag, bytte min gästrikering till en större storlek, så nu sitter den perfekt. Sen kollade jag runt efter ett par jeans, pr...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards