Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av petra - 3 oktober 2007 20:33

Ikväll är det Gray's igen. JAG HAR LÄNGTAT EN HEL VECKA NU!

Det var farligt spännande slut förra veckan och jag är så nyfiken så att jag håller på att spricka av nyfiken het. Undra vad som hände med merdith...
Det börjar i alla fall om en halvtimme i alla fall, då får vi se vad som händer. Ses.

Av petra - 3 oktober 2007 20:19

Hej,

Idag var det skola igen. Började med matteprov. Det gick bra i början sen hade jag 5 långa läsarfrågor kvar när han sa att det var 5 minuter kvar, så jag slarvade igenom dem och allt blev fel. Sällan jag inte hinner göra klart proven. Hade datakunskap sen, pluggade matte och satt framför datorn då. Trevligt. Kollade på mauritius bilder. Bara 27 dagar kvar nu.

Sen var det mat, ÄKLIG! torkad lax i smulor. Blidde flingor idag. Sen hade vi So, litet oförberätt prov. Vi skulle typ skriva allt vi visste om ryska revolutionen. Hade kramp i fingrarna/armen när jag var klar. Sista lektion hade vi no där vi snackat biologi, träning ochsådant. intressant tycker jag. Dagens höjdpunkt var att sandra var tillbaka i skolan, efter att ha ramlat med crossen som hade gått sönder och sen hade hon kört över foten eller vad det nu var. Trevligt stort blåmärke hon hade idag då.


Kom hem vid tre, hjälpte mamma med garage taket, och sen stack andrea och jag ut i spåret och tränade. Skulle ha tränat igår men jag hade matte prov ggade istället, så det blev extra hård träning. Vi gick ner till sportis, joggade i spåret, i 30min, sen gick vi hem och hade styrka.

Har pluggat franskaglosor nu, ocg funderar på att ringa till linda som fortfarande är i undersvik. Hajdå.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards