Alla inlägg den 21 november 2007

Av petra - 21 november 2007 19:44


Kom nyss hem från borgarskolan. Var där en liten stund och lyssnade på sam-sam och det verkar jätte skoj, mycket so och sådant, synd att det inte är så mycket engelska där bara. Sen träffade jag carro, som går på sam-ekonomi och hon förklarade lite för mig, verkade kul med jag fattar inte så mycket. Åkte därifrån, för att mamma måste sova; hon skulle jobba natt.

Vi hämtade andrea på tibnor och jag han snacka lite med emelie, madde och malin; dom tipsade mig lite om borgarskolan de med. Åkte hem och här sitter jag nu. Ska öva lite på franskan nu. Ha det bra.

Av petra - 21 november 2007 16:25


Skola idag och det var lika svårt som alltid att komma upp ur sängen. Det spelar ingenroll när jag vaknar, är lika trött när jag vaknar 6 som 9, så har det i alla fall varit den här veckan.

Gjorde i alla fall matte provet idag, det var ganska svårt men jag tror i alla fall att jag klarade det. Det var typ om numersk räkning bråk tiopotenser och procent. Tufft, pluggade hela kvällen igår och i förr går.

Kollade på desperate igår (sammtidigt som jag gjorde "cykelintervallerna"), och det var spännande. Längtar redan till nästa vecka.

Aja, hade so och no på eftermiddagen. Satt och forskade om nazismen på so.n, och läste nån artickel om nån nazistisk 12 åring, läskigt tycker jag. Vart är världen på väg (typ). På no.n gör jag något som jag inte fattar allt. Det var väl de som hände i skolan, var faktist en ganska trevlig dag.


Kom nyss hem och har ätit några skink-och-ost mackor och klockan 6 är det öppet hus på borgis. Ska dit och kolla. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska gå får nåt. sam-sam, sam-ekonomi, sam-int. eller natur-int. (om jag orkar). Vi får se hur det blir, spid skulle faktist också vara kul, men jag vet inte. Ska plugga på franska läxan nu. Ha det bra.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards