Alla inlägg den 24 november 2007

Av petra - 24 november 2007 19:39



Idag vaknade jag och linda vid 9 tiden.Hade sovigt där och jag hade drömt

mardrömmar om att andreas skulle vinna idol. Tur att det inte var sant.


Vid 11 tiden åkte vi upp till köpis, linda köpte lite presenter,

och jag köpte ett par svarta jeans på MQ, det behövde jag verkligen.


Sen åkte vi hem en snabb snabbis, och sen åkte vi ner till ishallen och

hjälpte till i kiosken, eller cafeeterian. Sen kollade vi lite på hokey också, fast jag förstår inte så mycket av det hela. Valbo vann i alla fall mot sätra med 7-5, eller någonting sådant. Bra jobbat!


Nu har linda kommit och  vi ska hitta på nåt, sen ska hon sova här inatt också. Ha en trevlig kväll.


Av petra - 24 november 2007 19:24


Igår var det idol kväll igen, och som vanligt var det amanda och daniel som var bäst. De är toppenbra och jag älskar deras röster.

Men som vanligt igen, så kom gubben vidare och daniel åkte ut. Seriöst, hur röstar folket. Andreas kanske kan sjunga men inget mer.

Daniel, näst bäst i världen (efter amanda), åkte minsann ut. usch.

Idol blir bara sämre och sämre. Låt juryn bestämma vem som ska vinna, annars kommer det bara bli fel och den som är fulast kommer att vinna bara för att publiken tycker synt om dem, eller nåt?

Lika som på stora melodifestivalen. Näh, nu är jag sur, och nästa vecka ska jag minsann ringa, ringa och ringa för amanda. Enligt mig skulle amanda (som är så himla bra) vinna, sen daniel och sist men inte minst christoffer.

Lycka till i fortsättningen Daniel!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards