Alla inlägg den 13 maj 2007

Av petra - 13 maj 2007 14:00

Igår kväll sov jag över hos linda och då kollade vi på Eurovission song kontest. Jag fattar inte att serbien vann, som sagt "en lespisk kampsång".

Man blir ju så himla sur när metall tjejen eller killen fick så mycket poång, jag skulle nog ha tagit självmord om dom vann...

Det var typ inga bra låtar som var med, bara Sverige ofcause, Finland och Ryssland. De var de ända som man kunde lyssna på utan att bli hjärntvättad, förlamad i öronen eller ögonen och inte blev ihjääääl tröööökkkkaaaadddd av.

 Aja, jag tycker i alla fall att Sverige borde ha vunnit, men men, när resten av Europa har dålig smak kan man inte förvänta sig något mer.


Jag vaknade av att linda drog mig i håret, härligt (not!).

Sen drog vi till köpis och jag köpte en vit BH och linda lämmnade tillbaka ett par mjukisbyxor och köpte trosor :)


Nu har jag ätit, sen ska linda komma hit och vi ska hitta på någonting.

Senare ikväll ska jag iväg och träna men vaif :)


puss <3

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards