Alla inlägg den 19 maj 2007

Av petra - 19 maj 2007 23:59

Idag vaknade kl.10.00 och sen ringde jag linda.

Jag klädde på mig åt frukost och sen stack jag över till linda, som höll på att städa sitt rum. På något mycket konstigt sätt lyckades hon få mig att städa hennes rum, jag fattar inte.

Sen åt jag där, soppa ;) och sen tog jag och linda bussen in till stan för att hyra film tills ikväll då linda skulle ha tjejkväll/kalas för att hon fyller år den 20 maj.

Vi hyrde 2 filmer, "Säg att du älskar mig" och "The Gardien", sen gick vi på stan en stund och köpte 2 paket till andrea <3

Jag köpte också en loka med ny smak; vildäpple, världens godaste smak. I LIKE ;)


Sen tog vi bussen hem till linda och där bakade vi tårta, eller rättare sagt: linda bakade och jag diskade för hand, sen när jag hade kämpat så otroligt mycket undrade linda varför jag inte hade stoppat in disken i diskmaskinen? och det tyckte hon var jätte kul :)


Sen drog jag och linda hem till mig och paketerade paketen till andrea och sen stack hon hem och jag gjorde mig i ordning för andreas släkt kalas :)


Kl. 17.00 kom släkten och andrea öppnade sina paket, hon fick många fina saker. Vi skojade runt lite och sen åt jag lite grillat före jag sprang över till lindas kalas :)


Där var älsklings tjejorna sandra nathalie martina och ida. Av dom hade hon fått ett presentkort på HM av natha ida och tina och lite allt möjligt av Sandra, smycken godis och en inbjudan till att äta på ett fint fik eller nåt :)

Av mig fick hon ett par guldiga fina örhängen och en fin dyr parfym från Björk & Berrys :)


Vi åt lite mat, pasta och kyckling, mumsigt ^^ 

Sen kollade vi på Säg att du älskar mig, VÄRLDENS LÄSKIGASTE FILM!

Den handlade om en tjej som hade blivit våldtagen och så handlade det om att hon inte vågade berätta om det och hon låtsades som om ingenting hade hänt.

Efter den filmen följde vi med sandra till bussen, och hon åkte hem, det var jätte trevligt att hon kom :)


Sen spelade vi lite fotboll på gräsplanen vid cykelvägen, jag och linda mot ida natha och martina. Linda och jag vann med 13-1 :) hohoho ^^


Vi kollade på stjärnorna och sen gick vi hem till ida för hon skulle hämta sina saker och sen stack vi hem till linda igen :)

Där satt vi och snackade och vid kl 12 stack jag hem.

Jag kollade på film och sen gick jag ock lade mig :)


puss <3



Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards