Alla inlägg den 18 maj 2007

Av petra - 18 maj 2007 10:25

Idag var det farmors 70års dag :) GRATTIS FARMOR ! :D


Idag vaknade jag som jag brukar vakna när jag har sovit hos linda.

Utav att hon drog mig lite smått i håret. Härligt?, not :)


Vi åt lite frukost osen så stack jag hem.

Fixade klart Farmors paket, en t-shirt med eget tryck; världens bästa farmor, också en stor plansch med kort sen farmor var bebis och gullig som få :)


När det var klart stack jag mamma papppa och didrik till köpis.

Jag köpte ett paket till älsklings linda som fyller år på söndag tillsammans med min kära lilla syster andrea som också fyller år då, med till henne har jag redan ett paket. Didrik och jag gick runt och kollade på kläder som han skulle ge till henne. Stackarn, han fick hänga på mig i alla oändliga klädaffärer som han själv beskrevdet :)

Jag köpte också en orange brun klänning som jag hade på farmors kalsa, och Didrik hittade tillslut ett paket till Andrea.


Vi kom hem, fixade klart mig och sen åkte vi till farmor, fullt hus var det där och mairoteten var över 60år.

Ann, thom och karina var där oich de är ju alltid lite småroliga av sig :)

Vi åt mat där; smörgåstårta, glass, tårta, godis och kakor i inte allt för stora lass, men mumsigt var det :)


Sen åkte vi hem vid halv nio, kollade på tv ett bra tag oså gick jag och satt lite vid datorn och nu ska jag gå och lägga mig. God natt :)


puss <3

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards