Alla inlägg den 2 juni 2007

Av petra - 2 juni 2007 10:23

Hej,

Inatt har jag sovit hos linda.

Vi vaknade seeennnttt och tog det lungt på morgonen.

Sen vid kl. 11.50 tog vi bussen in till stan med lindas kusin julia.

Vi gick först in på Åhlens sen HM, och där köpte linda 2 bikinisar; en svart/silver och en vit/guldig och julia köpte också en bikini, i svart och vitt/gult mönster, mycket snyggt. Där köpte jag en orange snygg tröja :)

Vi fortsatte och gick in på alla affärer i Gävle, jag letade efter ett paket till Sarah som tog studenten för en vecka sedan och nu på kvällen skulle vi fira henne. Jag skulle köpa Greta Gris filmen, med den var inte så lätt att hitta. Jag frågade på alla tänkbara affärer, om de hade filmen, jag fick konstiga blickar och sen sa de alltid; nej, tyvärr.

Vi fikade och sen åkte vi hem. Eftersom jag inte hade hittat någonting till sarah bill, åkte jag och mamma till Köpis, där köpte vi 4st fina SNÖ armband; ett jättefint gult armband, ett med vita frostade kulor och ett svart armbandmed frostade vita kulor.

Sen hittade jag äntligen filmen, på TOYS R US; Greta Gris, Maskeradparty.


Sen åkte vi hem, slog in paketen och sen åkte vi till Bill i Sandviken.

Sarah blev glad för paketena, särskilt filmen :)


Vi fikede och spelade badminton och sen gick vi upp ocjh kollade på Greta Gris. Skoj, Skoj ^^)


Där efter åt vi mat och efter rätt, smarriiiiiittttt :D

Sen kollade vi på TV och little miss sunshine.

Vi åkte hem vid kl.1 :)



Nyfikna sarah före hon ska öppna sina paket.


puss <3

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards