Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av petra - 9 augusti 2007 17:34

Hej,

Nu var det länge sedan jag bloggade. men nu ska jag försöka få med allt i ett o samma blogg inlägg, vem vet jag kanske kan klå lindas med 7 dagar på ett inlägg? vi får se.

I vilket fall som hälst, i söndags var vi o paddlade kanot med sarah och emma i högbo och hade kulit. jag paddlade med sarah som paddlade åt fel håll och bakofram :D

Sen i måndags var jag och badade i högbo med linda, härligt varmt, jag tror faktiskt att sommaren börjar komma. kul hade vi med. på kvällen tränade jag.

Sov hos linda måndag till tisdag och sen på tisdageftermiddagen åkte jag till sända med familjen, tältade övernatten.

På onsdagen kom jag hem vid 4 och sen åkte jag och tränade, sen när jag kom hem tog linda och jag en prominix och spelade lite fotboll.


Tyvärr, jag slog inte linda, bara 4 dagar, men ganska bra  ändå.

/p

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards