Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av petra - 15 augusti 2007 20:02

Hej,

Kom nyss hem efter att ha varit och tagit ett kvällsdopp i forsbacka med linda. Det blåste jätte mycket på vägen dit, och när vi kom fram började det regna. Vi doppade oss en snabbis, vattnet var faktiskt ganska varmt. Sen bytte om och åkte vi hem igen.

Jag är ganska fryssen nu, ska sätta mig under en massa täcken i soffan och kolla på simpsons nu, jag älskar verkligen deras avsnitt. Rolig humor.

/p

Av petra - 15 augusti 2007 17:05

Hej,

Idag vaknade jag ännu en gång vid 9 tiden, jag är fortfarande helt chockad.

Det kanske är bra så att man är van när skolan börjar igen nu på måndag, så att man blir van, men det skulle ju vara skönt att sova ut nu medans man kan. Jag kan fortfarande inte fatta att skolan börjar på måndag, sommaren har gått så fort och det känns inte så som om man har tagit vara på lovet, det har bara varit, utan att jag har utnyttjat det, fast att sova hela dagarna kanske har varit ett sätt att utnyttja det på, eller bara slösat?


Aja, jag ska ta vara på den tiden som är kvar i alla fall. Men det blir så strässigt när jag måste träna hela tigen, osen så har jag ju UDM i helgen.

Inte för att det inte är kul, för jag älskar det, men om det blir fint väder går man ju miste om en hel dag med sola och bada på stranden...


Linda ringde mig i alla fall halv 10 sådär, och sa att jag skulle följa med och serva hennes moppe. Jag stod i pyamas och hon sa att jag skulle slänga på mig kläder och sen springa upp till bidalite där hon skulle hämta mig. jaja.

Åkte iväg, lämnade moppen och tog bussen hem.

Åt frukost hos linda efter som vi inte hade hunnit ätit nån frukost än. Macka och oboy. (makaoboy)

Sen tog vi en promenad till tempo och linda köpte godis, gick till lekplatsen och sattdär ett tag och snackade.

Sen tog vi bussen några hållplatser och stack och badade i gavle ån.

Det var jätte skönt i vattnet, bara det att det smakade fisk.

Tog bussen in till stan och hämtade moppen, linda skjutsade hem mig och sen stack hon på träning.

När hon kommer hem ska vi nog ta ett kvälls dopp i forsbacka, och linda skulle nog ta oskar med sig. Hoppas att det inte börjar att regna.

Vädret har varit ganska ostabilt idag. Först sol och varmt sen av och till jätte monligt... aja, ses och hörs.

 /p

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards