Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av petra - 13 augusti 2007 15:01

Hej,

Idag vaknade jag vid 10, åt frukost och sen så ringde jag linda.

Vi sk ha pro-vecka (v.36) och vi beslöt oss för att åka ner till stan för att skaffa ett. Vi åkte med lindas moppe ner till stan och parkerade den vid flanör.

Vi hittade inget pro jobb, så istället gick vi runt och kollade. Linda köptte en fin rutig blus och sen gick vi tillbaka till hennes moppe.

Vi kom inte en sekund för sent.

Vid hennes moppe stod det några små turkar som som sprang iväg när vi kom. Vi blev jätte chockade när vi kom fram och såg att hjälmarna låg några meter bort och luckan var öppen. Fyfan vilka kräk! Fyfan!

Som tur var hade de inte tagit nåt, men ändå! tänk om de hade snott nått eller pajat moppen?! Fyfan i vilket fall som hälst! VI blev så jävla arga!

Aja, linda skjussade hem mig för att jag skulle på träning.

Bytte om och pappa skjutsade dit mig.

Intervaller. 10st 150m på 22sek med 5min vila, har aldrig mått så illa i hela mitt liv!

Ingen orkade göra 10, för mig blev det 7, men usch vad jobbigt det var.

mamma kom och hämtade mig och sen tog jag ett bubbelbad, härligt!

Sen kollade jag lite på My Name Is Earl, haha, kulkul. sen kollade jag på några andra tråkiga program innan jag gick och lade mig.

/p

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards