Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av petra - 20 augusti 2007 19:35

Hej,

Nu är det skola igen. har ett helt år med läxor hårt armete och nationella prov framför mig. Det låter inte så kul, tur att jag har så många rpliga i klassen som muntrar upp en.

Jag vaknade vid 7 tiden, duschade och fixade mig. Sen vid halv 9 kom linda över. Vi låg och snackade (om att vi inte ville börja skolan) i hängmattan en liten stund, sen kom oskar också förbi som skulle till hans skola. Inte så långt efter det stack jga och linda.

Kom till skolan och träffade klassrn i data labbet, hejade och småpratade lite med alla. Vi träffade våran nya klasskamrat, Kevin, och sen gick vi till gymnastiksalen där rektorn pratade i en timme.

Åt sen, torra kalla köttbullar och makaroner, som vanligt då.

Efter maten skulle vi samlas i husen, jag är med i zeus tillsammans med linda och ingrid. På fredag ska vi ha tävlingar och linda och jag fick vara dom som bestämmer över alla, haha :D

Efter skolan följde älsklings linnéa med mig när jag frågade efter PRAO plats. Fick 3 nej, men tillsist fick jag en praoplats på Café Mamselle, det kommer vara jätte roligt, de var jätte trevliga där.

Kollade lite på jeans med hittade inget par som passade. Sa hejdå till linnéa och stack till bussen, åkte hem till mormor.

Hon hade bakat bröd, som var jätte smaskiga. Blev mätt och cyklade sen till gavlestadion. Tränade stav, men det gick väl sådär.

Cyklade hem till mormor och mamma kom och hämtade mig.


Sitter här och tänker nu. På lite allt och lite till. En sak är i alla fall att det skulle se finare ut om jag avslutade varje inlägg med /petra i Kursiv text? Japp så blir det. Aja, hejdå.

/petra


Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards