Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av petra - 11 augusti 2007 23:56

Hej,

Jag satt nyss och skrev ett blogginlägg om dileva, ett jätte långt och bra (om man frågar mig). Precis när man ska spara inlägget lägger självklart datorn av, och man är tvungen att börja om igen.

I vilket fall som hälst, sarah emma andrea och jag kom till stan och cityfesten vid kl.19.00 Vi gick runt och kollade lite, och funderade lite om man skulle åka någon karusell, men dom ser inte så stabila ut. Står ju, eller är uppbyggda på öl/läsk backar. Vi skippade karusellerna och tog en varsin lakrist rem. Strax efter kl. 20.00 stack vi ner till stora scenen, vi ville ju ha bra platser tills dileva. Vi stod längst fram.

Dileva kom äntligen vid 21.10 10minuter sen den divan ;D

Hans låtar är faktist jätte härliga, fast han är lite konstig och speciell.

Han hade som vanligt en klänning. En vit låge med... ja, jag vet inte vad. Krummilurer i alla tänkbara färger i alla fall.

På scenen hade han ett fruktbord, och imellan låtarna skrek han; frukta inte ät frukt! oså kastade han ut frukt i publiken. På fruktbordet hade han också en vit vattenkanna med en röd ros på som han drack ur. Seriöst, varför inte en vanlig vattenflaska?

Han sa jättemycket knäppt, och jag låg mästadels på marken och asgarvade.

Han är värkligen speciell. Han berättade att han tyckte att det var konstigt att när han skämtade var det bara han som skrattade och när han var seriös och inte skämtade skrattade alla, precis alla.

Inte så konstikt om ni frågar mig!

Han skulle jämt snacka om saker som att vi var de riktiga stjärnorna, att vi var de fantastiska rymdblommorna och att jorden var som ett hjärta, nej! att hjärtat var större än jorden, för att i hjärtat får alting plats. ganska fint sakt egentligen.

Mamma kom och hämtade oss runt 23.00, jag åt lite sen kvällsmat, satt lite vid datorn och sen gick jag och lade mig.

/p

Av petra - 11 augusti 2007 15:43

Hej,

Idag vaknade jag runt 11. Duschade, klädde på mig o fixade lite.

Sen ringde andrea och jag emma och vi bestämde oss för att gå lite på cityfesten och kolla på DiLeva på kvällen. Emma o Sarah är ganska galna i honom, vilket andrea o jag inte så mycket är, men det kan bli kul. Han är ju ganska okej ändå.

Vi skulle träffa dom där runt kl. 18, så andrea och jag stack ner till köpis en stund.

Kollade runt lite. Jag köpte en gul/vit/brun/beige kofta på MQ för 349:-, har inga pengar kvar nu. Jag köpte också et par örhängen på HM.

Andrea köpte en fin ganska fladdrig tröja men blommor på, DiLeva tröja kom vi på när vi gick hem :D

Har nyss ätit och ska fixa oss lite till kvällen.


/p

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards