Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av petra - 14 augusti 2007 16:49

Hej,

Idag vaknade jag runt 9, helt otroligt att jag har blivigt så himla morgonpigg mitt i allt. Kl. 10.40 cyklade jag till emelie.

Kom fram vid 11, ganska trött för att jag hade cyklat värsta långa omvägarna. Är inte så van att cykla i hagaström precis.

Vi cyklade iväg till spåret och joggade en stund. Jag hade träningsvärk i vaderna så jag visste inte vad, oså skulle jag tävla på kvällen också, så det känndes väl inte så bra. Känndes ganska tungt också.

Vi joggade väl runt 3,5km och sen sprang vi några stegringar och stretckhade jättenoga. Därefter känndes det faktiskt ganska bra.

Var hos emelie en stund och sen så cyklade jag hem, denna gång över ängarna, och det tog mycket fortare.

Kom hem och lagade mat, köttbullar och makaroner och sen kom resten av familjen hem. Stack sedan till Gavlestadion, eller Gunder Hägg stadion som det nu heter. (Jag gillar inte det namnet, Gavlestadion vet man i alla fall vart det ligger om man hör det, liksom, hur många vet att nån gunder hägg tävlade för gif för typ 100år sen. Det visste ialla fall inte jag)

Aja, i vilket fall som hälst åkte vi dit. 1a gästrikecupen efter sommaruppbehållet. Jag och Eme värmde upp till diskusen, sen kom elin malin emelie och carro. Vi kastade diskus, kastade längst i min ålder på. 23m nånting, nästn lite pinsamt. Sen var det lite höjd som gällde, fick med mig malin och emelie med mig, ingen av oss hade hoppat på länge, jag hade inte hoppat på 1 och ett ½ år. Sprang bara på och hoppade från nåt ställe, haha. Klarade faktist 1.30, ganska stolt faktist.

Sprang sen direkt ner till 100m starten och sprang, råkade rina bort nån sårskorpa på benet mär jag tog av mig byxorna så det forsade blog. Men sprinten känndes bra, tekniskt sätt, var lite seg i starten bara.


/p


Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards