Alla inlägg den 5 september 2007

Av petra - 5 september 2007 19:15

Tja,

Vad lite musik kan göra mycket. För några få sekundersen hade jag skit trist och irriterade mig på allt och alla. Efter att ha lyssnat på lite musik är jag gladare än någonsin. Musik är ett bra tidsfördriv kan jag lova, kanske inte emo musik men ändå.


Hahh, kännermig så onödig, tidsfördriv i alla fall...

/petra

Av petra - 5 september 2007 19:03

Hellu,

Konm nyss hem från praoen, har inte så vidare kul så jag tänkte skriva lite blogg. Men har inget att skriva om, några förslag? Fred i världen kanske, men gud orka... Aja, kan ju alltid berätta lite vad jag har gjort idag. En ganska vanlig onsdag i September. Ännu en Praodag på Café Mamsell, helt ockej. Tevligt som vanligt. Började vid 11 och slutade vid 18, så jag kom ganska nyss hem, bakat serverat och diskat hela dagen. Det är faktist skit kulit, funderar att söka till nåt restaurang program i åre till nästa år, då får man ju flytta hemifrån. Why not?

Lyssnar på lite musik nu, Mando Diao, vissa låtar är faktist skitbra och han har härlig röst (jag älskar deras "god knows"). Senlyssnar jag också lite på  storfavoriten Bo karspers, blir så glad när jag hör deras låtar. Jag hatar emo musik, det låter hämskt och man blir så jäklar arg och typ sur när jag hör det. Inget illa menat men det är absolut inte min stil.


Aja, det blev ett litet inlägg iallafall, ganska värdelöst men ändå, jag håller den uppdaterad. haha...

/petra

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards