Alla inlägg den 11 september 2007

Av petra - 11 september 2007 20:05

Hallöschen,

Ännu en dag i skolan. Var på ganska bra humör idag. Vaknade kl.5.45, känndes tungt men jag kom upp ändå. Duschade åt frukost och sen så stack jag till linda. Tog bussen, och kom till skolan. Hade typ svenska engelska hemkunskap och no, i blandad ordning för jag kan inte shemat utantill. Tappade förresten bort min almanacka idag, inte bra.


Efter skolan stack jag till café mamsell och eva skrev en utvärdering om mig, bara possitrivt och det är bra. Stack hem och sen iväg till gavlestadion, värmde upp, träffade elina emilia och saga.  Vi tränade lite stafett växlingar. Min och elinas växel är bra men emilias och min mindre bra, hon springer ojämt så det blir ganska jätte svårt. Fattar inte varför gustavsson anmälde oss över huvudet taget? Sen har hon inte berättat det för mig än, elina sa det till mig igår. Vi får det hur det blir med saken. Ska plugga lite på mitt engelska tal, läskit. Men det är väl bara o gå fram och snacka lite. Läskit (igen), framför våran klass. Alla sitter och stör en så man börjar skratta, eller så ställer dom omöjliga frågor bara för att störa. Det hände med linda förra året på svenskan, stackare.


Vi håller på med avling eller nåt sånt på skolan också för den delen, ganska coolt faktist, eller ja HÄMSKT! Jävla människor ska göra om allt så att det blir större och smaklöst. Som äpplen, dom man köper ser goda och stora ut men helt seriöst, dom smakar bara vatten. Första gången jag har satt mig in i något som no. 


Sen är det ju 11 september idag, jag kommer ihåg den dagen för 6 år sedan. Gud vad tiden går fort. Jag kommer ihåg att linda och jag lekte radio uppe på övervåningen, linda snackade väder och pekade på våran tavla som föreställde ett höstträd som typ blåste omkull, sen kom pappa och skrek att vi skulle sätta på tv.n Vi fattade inte då att det var så stort, visst många hade dött, men man tod det inte så hårt då, trodde likson att det var nästan vanligt, visste väl inte äns vad terrorister var då. Men usch vad hämskt nu efter liksom. Linda och jag kollade på dendära nya filmen i vintras och satt och storgrät. Hoppas att någonting sånt aldrig händer igen, det är tragiskt. Jävla Terrorister. Vafan ska dom döda alla dom dära oskyldiga för? Snacka om desperata efter uppmärksamhet, eller?
Sen är jag sura på de som äldade upp dockan på Reinfelt, så jävla taskit. De får göra och säga vad som hälst. Älda upp typ fredrik reinfelt. Men om vi skulle älda opp typ mohamed skulle vi bli torterade till döds ju? Allt man säger om dom är ju kränkande. Aja. Lite fred i världen skulle inte skada.

 /petra

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards