Alla inlägg den 7 september 2007

Av petra - 7 september 2007 19:42

HejHallu,

Har inte skrivit på några dagar nu, har varit så trött när jag kommit hem på kvällana och inte orkat röra mig från tv soffan till datorn. Har haft fullt upp.


Började kl. 9.00 igår. Praoar fortfarande på Mamsell.  då självklart också jätte mycket folk, var servitris och sprang runt hela dagen, stressigt.

Jag var helt slut när jag slutade vid 16.00 tiden och hade inte suttit ned ända sen jag började. Phjeew.


Stack hem och bytte om, sen stack vi till Gavlestadion, sista deltävlingen av gästrikecupen, skojigtskojigt. Elin var 2 poäng före mig, låg på silverplatsen jag. Första tävligen var stav, persade 2.30, äntligen går det uppåt, var inte så långt ifrån på 2.40 heller. Hoppas det går bra på SkolSM på fredag, hoppas. Vi hade skit dåligt tidsprogram, 4 grenar inom loppet av 90minuter.

Sprang till släggan efter staven, kastade en gång, mislyckat men jag kan bara inte längre so jag strök mig på resten och sprang ner till 3-steget, persade på 9.90m, hah... sen var det 200m, gick inte så bra men vi hade en trevlig kväll. Kom 2a efter elin, 35 poängs mellanrum och då hade hon inte hoppat stav tidigare och där hade hon fått 150p. Bra jobbat av mig om jag får säga så?


Idag var det sista dagen på Mamsell, tråkigt men sant. Riktigt rolig dag, som vanligt och i slutet fick jag en avslutnings present, bakelser. Mycket snällt och trevligt. Skulle kunna fortsätta där i resten av mitt liv, mycket roligare än skola juh. Aja, ett år kvar på skolan, usch vad jag längtar därifrån. Aja.

Stack till köpis med mamma och andrea. Kollade på jacka, hittade världens finaste, peak. Tyvärr bara för 3499:-, 4 månadspengar... men livet går vidare. Köpte träningskläder istället. Ett par svarta shorts en grön t-shirt och en ny sport top.

Har ätit nu och jag funderar på att gå och bjuda linda och oskar på mina bakelser, som linda tyckte att jag skulle göra, eller om jag ska äta dom själv? Tur för dom att jag är på bra humötr och är mätt efter maten. Ska kila. Ha det gött och sött.


/petra

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards