Alla inlägg den 27 september 2007

Av petra - 27 september 2007 21:57

Kollade precis på Idol och jag blir helt häpen över att de sjunger så bra.
ALLA sjunger så bra, och jag undrar vem som blir årets idol? vad tror ni?
Jag har några favoriter; Speciellt Amanda och Christoffer, men Mattias Picaso Anastacia och Patrizia är ochså jätte bra. Linda och jag funderar på att boka biljetter till finalen, fast det kanske är lite för sent? eller? Jag ska i alla fall forska lite om det. Ska sticka till sängs nu jag. Börjar tidigt imorgon.
/petra

Av petra - 27 september 2007 19:42

Hej,

Kom nyss hem från en kaksäljartur. Fast vi fick inga sålda. Tyvärr.

Alla är så himla otrevliga. En tant var så himla otrevlig så att jag höll på att dö: Linda och jag plingade på och hörde en hund skälla, sen hörde vi nån skrika. Vi trodde att ho inte hade hört så vi plingade igen. Hunden skällde igen och hon smällde upp dörren och slet bort hunden som skällde och morrade. Hon kollade på kakorna grymtade att hon inte skulle ha några kakor och sen smällde hon igen dörren igen. Trevlig människa. Vart håller värden på att ta vägen egentligen? Nu kom linda och vi ska nog hitta på nåt skoj, hejs. Just det, sen har jag blivit förkyld igen, sällan? Hejdå.

/petra

Av petra - 27 september 2007 19:30

Tja,

Ännu en skoldag idag; Matte, Svenska och sen Idrott. hade skitskojit på idroten idag, hade vikarie och fick bestämma vad vi skulle göra. Vi åkte rullstolsrejs... Linda körde in i henric så att han flög några meter, såg kulare ut än vad det låter. Spelade lite innebandy oså, fick ett skått på låret av danne, lårkaka typ :P

Till lunch idag var det korvstroganoff, helt okej mat faktiskt. Sen hade vi typ: Franska (jag och julia försökte i alla fall prata franska, fast det gick inte så bra), och sist engelska. Skulle skriva om the values of taking riskt, bara sådär. Skrev så det knakade, men jag fattar inte själv vad det står. Aja.


Gick på stan med linda gustav och oskar. Linda köpte kokos bodybutter på bodyshop, luktar jätte gott. Sen träffade linda och jag hennes mamma och vi gick till glasögonafären och hämtade ut hennes glasögon, hon passar jättebra i glasögon. Åkte hem och här sitter jag nu. Ha det bra.

/petra

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards