Alla inlägg den 16 september 2007

Av petra - 16 september 2007 16:29

Hej,

Har varit hos linda hela förmiddagen, kollat på Tv och pluggat matte.

Linda skulle spela match, semifinal och jag hoppas att de vinner, de förtjänar dom.  Kom nyss hem, och har pluggat matte mer eller mindre. Jag försöker i alla fall men det blir alltid fel svar sen när jag kollar i fasit. Vi håller på med tiopotenser prefixnånting och negativa tal, det snurrar verkligen i skallen på mig. Ska fortsätta plugga litegrann nu, franska och svenska och engelska. Sen har vi musik "prov" imån och no prov på tisdag, sen ligger jag efter i allt också. Bara och börja plugga.

Men usch vad det låter tråkigt. Sitter hellre och skriver onödiga saker så hära i bloggen. Man måste göra vad man måste göra...

/petra



Av petra - 16 september 2007 16:00

Hej,

Vaknade idag ut av att linda ringde, och undrade om jag ville följa med och bada på parkbadet idag. Det ville jag. Fixade mig och vi tog halv elva bussen till badet. Var där och badade och hade skitkul i 4 timmar. Sen stack vi hem igen. Gick hem och hängde upp badkläderna snackade lite med mamma och sen stack jag över till linda igen. Snackade i nån timme och sen stack vi hem till mig och jag käkade. Oxfilé och en annat massa gott. Mina kusiner vad där på middag. Sen gick linda och jag ut på en lång promenad. Ovanligt för att vara oss, inte alls. Satte oss på våran tänkarbänk men sprang fort som attans därifrån därför att det flög ut fladdermöss från den ruttna gamla ladag bakom oss. Sprang hem till mig och satte oss på stutsmattan, inte läskit där heller, bara helt kolsvart inne i skogen och linda såg en gubbe. Inte lite rädd man blev då heller. Gick in och åt efterrätt, frukt och glass, smarrit. Sen gick jag över till linda och skulle sova där. Kollade på The Punisher och snackade innan vi somnade.

/petra

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards