Alla inlägg den 23 september 2007

Av petra - 23 september 2007 20:14

Hej,

Jag blir nästan lite rädd när jag tänker på det. Imorgon ska jag ta spruta tills vi åker till mauritius. Läskigt, men bra. Man vill ju inte bli sjuk och dö där precis. Jag ska dö i norden... heter det ju i alla fall. Imorgon kl. 17.00 i alla fall, jag gillar inte sprutor alls, om jag inte dör av en sjukdom så dör jag i alla fall när dom sticker in en spruta i armen på mig i alla fall, läskigt. Jag kommer att drömma mardrömmar... Hejdå.

/petra

Av petra - 23 september 2007 19:44

Tja,

Nu var det länge sedan jag skrev sist. Har inte orkat och inte havt så mycket roligt att skriva om. Börjar förövrigt bli förkyld igen, ännu en gång, och det känns ganska tråkigt.


Jag har i alla fall varit och tävlat i järvsö i helgen. Jätte fint väder, klarblå himmel och sol. Har gått både bra och dåligt. I lördags sprang jag kort häck, inget pers men ett ganska okej lopp ändå. Kastade också diskus, pers med 1 ½ m, typ 27.22, det ända giltiga kastet i tävlingen, resten blev mycket längre men utanför. Synd att formen kom så sent, det var ju sista tävlingen utomhus för i år.

Vi bodde på ett hotell i järvsö, andrea och jag delade rum och hade jätte kul, gick en lång promenad på kvällen efter maten (jättegod) fast vi gick lite smått vilse...

Idag var det först stav, formen känndes på top men det blev lite strul med ansatsen och jag rev ut mig på att springa över 0 pungten, sa dom men jag tyckte inte det så jag var ganska sur. Får ta det som en träning då, typ?
Överbelastade vänster knä när jag hoppade också, så jag haltade omkring när jag tängte värma till 100m, skit ont. Men pappa tejpade så jag sprang sen ändå, och det känndes mycket bättre. Sprang inte så snabbt jämfört med vad jag brukar,  men då var det ju inte så bra förutsättningar heller ju, sällan... kom på 3e plats i B final i alla fall.


Duschade och sen åkte vi hem, sov hela vägen i bilen. Kom hem och har småpysslat lite. Gjort so läxan och så. Har somnat 21.00 och vaknat halv sex hela helgen nu, helt otroligt! så jag tror att jag kommer att somna tidigt ikväll med, börjar redan bli trött :) Ha det bra.

 /petra

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards